Sådan booker du

Når du booker ydelser hos Glad Kat er der mange informationer som skal på plads inden ydelsen træder i kraft.

For at sikre at du får netop det du ønsker, kan du her se, hvad du skal være opmærksom på, når du booker.


Bookning adfærdsrådgivning:

Du kan ringe eller maile til Anja vedr. adfærdsproblemet. Når du booker en adfærdskonsultation får du et spørgeskema tilsendt som du skal besvare og sende retur til anja@gladkat.dk senest 2 dage før et aftalt møde. 


Bookning kattepasning: 

Alle bookninger skal ske til anja@gladkat.dk.

Skriv meget gerne:

  • Fra og med dato og til og med dato du ønsker pasning
  • Hvornår på dagen samt datoer du rejser ud og kommer hjem igen
  • Hvor mange katte du ønsker pasning til?
  • Alder og sundhedsstatus på katten/kattene
  • Om der skal gives medicin og i så fald type og dosis

Du kan altid få tilsendt et prisoverslag som du godkender forud for en faktura. En bookning er først gennemført når Glad Kat har godkendt og sendt dig en bekræftigelse.

Har du ikke modtaget et svar indenfor 3 dage skal du kontakte Glad Kat på anja@gladkat.dk eller ringe på 5191 8084. Husk at indtale besked på mobilsvar, så bliver du ringet op, hvis jeg er optaget. 

Betaling sker forud for ydelserne. Du kan betale ved bankoverførsel, MobilePay eller kontant til Anja. Blot skal du give besked, hvis du ønsker kontant betaling, når vi mødes til afhentning/aflevering af nøgle.