Sådan booker du

Når du booker ydelser hos Glad Kat er der mange informationer som skal på plads inden ydelsen træder i kraft.

For at sikre at du får netop det du ønsker, kan du her se, hvad du skal være opmærksom på, når du booker.


Bookning adfærdsrådgivning:

Du kan ringe eller maile til Anja vedr. adfærdsproblemet. Når du booker en adfærdskonsultation får du et spørgeskema tilsendt som du skal besvare og sende retur til anja@gladkat.dk


Bookning kattepasning: 

Hvilke datoer ønsker du pasning?

Startdato:

Slutdato:

Hvilken dato rejser du ud?

Ca. hvad tid på dagen?

Hvilken dato kommer du hjem?

Ca. hvad tid på dagen?

Hvor mange katte ønsker du pasning til?

Hvor gammel er din kat?

Har din kat været til dyrlæge indenfor de sidste 6
måneder og hvad fejlede den?

Får din kat medicin og i så fald hvilken?

Har din kat andre særlige behov?

Dit navn (skal udfyldes)

Din adresse: (skal udfyldes)

Dit postnummer: (skal udfyldes)

By:(skal udfyldes)

Telefonnummer: (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Hvordan har du fundet Glad Kat?

Alle bookninger skal ske til anja@gladkat.dk. Du kan altid få tilsendt et prisoverslag som du godkender forud for en faktura. En bookning er først gennemført når Glad Kat har godkendt og sendt dig en bekræftigelse.

Betaling sker forud for ydelserne. Du kan betale ved bankoverførsel, MobilePay eller kontant til Anja. Blot skal du give besked, hvis du ønsker kontant betaling, når vi mødes til afhentning/aflevering af nøgle.